Στην υπηρεσία myKEPlive εντάχθηκε από σήμερα ο Δήμος Κασσάνδρας, από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για να συμβάλλει στην αλλαγή της καθημερινότητας των πολιτών και των επιχειρήσεων μέσα από τις ψηφιακές τεχνολογίες και υποδομές.
Οι υπάλληλοι των ΚΕΠ του Δήμου Κασσάνδρας έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.
«Η τεχνολογία εξυπηρετεί τον άνθρωπο και προσδίδει προστιθέμενη αξία στις καθημερινές δραστηριότητες και ανάγκες του. Ο Δήμος Κασσάνδρας θα συμβάλλει τα μέγιστα για να προσφέρει στους δημότες του τις δυνατότητες μιας νέας ψηφιακής εποχής» δήλωσε η Δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά.